۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲

مدیرعامل انتشارات به‌نشر خبر داد؛

ده کتابفروشی‌ به‌نشر به بهارانه کتاب ۹۹ پیوستند

ده کتابفروشی‌ به‌نشر به بهارانه کتاب ۹۹ پیوستند

مدیرعامل انتشارات به‌نشر از پیوستن ۱۰ کتابفروشی این‌انتشارات به طرح بهارانه کتاب ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به آغاز طرح بهارانه کتاب ۹۹ از پیوستن ۱۰ شعبه از فروشگاه‌های کتاب این‌نشر به طرح مذکور خبر داد و گفت: طرح «بهارانه کتاب ۹۹» از امروز تا ۳۰  اردیبهشت‌ با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از ثبت‌نام شعبه های فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در طرح «بهارانه کتاب۹۹» خبر داد و افزود: فروشگاه شماره۱(مرکزی)، فروشگاه شماره ۳(دانشگاه)، فروشگاه شماره ۶ (نواب)، فروشگاه شماره ۷(سجاد)، فروشگاه شماره ۹ (امامت)، فروشگاه شماره ۱۰(طبرسی)، فروشگاه شماره ۱۱(چهارراه شهدا)، فروشگاه شماره۱۶(باب القبله) در مشهد مقدس و همچنین در جوار حرم مطهر رضوی و فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در شهرهای بیرجند و تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور در طرح بهارانه کتاب نام‌نویسی کردند و فعالیت آنان مطابق با این‌طرح از امروز آغاز می‌شود.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر با اشاره به لغو برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب که هر سال اردیبهشت‌ماه در تهران برپا می‌شد، اجرای طرح بهارانه کتاب را در غیاب نمایشگاه، مثبت و کارآمد ارزیابی کرد و گفت: برگزاری چنین‌طرح های انگیزشی در ایام کرونایی سبب استقبال مخاطبان کتاب و رونق مجدد کتابفروشی‌ها می‌شود و بخشی از نیاز کتاب دوستان را برطرف می‌کند. خوب است تخفیف بهارانه کتاب تمدید شود تا فرصت بیشتری برای آشنایی و استقبال کتاب‌دوستان فراهم شود.

سعیدی در ادامه گفت: طبق اعلام معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق‌بخشیدن به بازار کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتابفروشی‌های عضو این‌طرح می‌توانند به خریداران کتاب با ارائه شماره کارت ملی، حداکثر تا مبلغ ۱۵۰ هزارتومان و تا سقف ۲۰ درصد تخفیف طرح «بهارانه کتاب۹۹» را لحاظ کنند. ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی در تمامی شعبه‌های این‌انتشارات لحاظ می‌شود و نگرانی از بابت مسائل بهداشتی وجود ندارد. تمام آثار انتشارات به‌نشر همراه آثار دیگر ناشران، شامل کتاب‌های چاپی، عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در طرح «بهارانه کتاب۹۹» در نظر گرفته شده و کتاب‌های آموزشی مشمول این‌تخفیف قرار نمی‌گیرند.

وی گفت: انتشارات به‌نشر علاوه بر این‌طرح تخفیفی، از نیمه ماه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان، با اجرای طرح «بهارخوان» در فروشگاه الکترونیکی این‌انتشارات و صفحه اینستاگرام به‌نشر در فضای مجازی پذیرای دوست‌داران کتاب بود. این طرح شامل تخفیف ۱۵درصدی ۵۰۰ عنوان کتاب از انتشارات به‌نشر همراه تخفیف ۲۰ درصدی۵۰ عنوان کتاب منتخب از سایر ناشران بود که با استقبال علاقه‌مندان همراه شد و همکاران ما در انتشارات به‌نشر آثار خریداری‌شده را با بسته‌بندی کاملا بهداشتی، همراه هدیه متبرک به‌صورت رایگان به‌دست علاقه‌مندان کتاب رساندند.

کد خبر 4920902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha